Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер и термодатчик-късо съединение.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дебитомер и термодатчик-късо съединение.

    Днес на диагностиката такава грешка ми изписа.От няколко дни ми гърмеше в ауспуха и бях набедил ГИто Минах на една бърза настройка,но не се оправиха нещата и почнах проверка из разните му там карантии.Откачайки буксата на температурния датчик на ECUто колата се изряза и изгасна,при изгасването чух как стъпковия мотор изчатка 3-4 пъти.Върнах буксата на мястото й и запалих.Оборотите заиграха между 500 и 800.Натиснах и педала и в първия момент заклокочи и последва страховит трясък,който май ми отпра ауспуха,щото колата взе да боботи.Закачих я пак на компа и ми изкара горе споменатата грешка.Другото,което ми показа програмата е:Температура на вх.въздух–29 градуса,напрежение на дебитомера-5V и не се променя с натискане на педала.Единственото,което дебитомера отчита е количеството въздух.Иначе при сутрешното палене няма проблем никакъв-1100 об.,загря и си ги свали на 900.Та питанката ми е какво може да даде в дебитомера на късо или опуках ECUто на колата.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

  • #2
    16 или 8 клапанова е колата?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
      Днес на диагностиката такава грешка ми изписа.От няколко дни ми гърмеше в ауспуха и бях набедил ГИто Минах на една бърза настройка,но не се оправиха нещата и почнах проверка из разните му там карантии.Откачайки буксата на температурния датчик на ECUто колата се изряза и изгасна,при изгасването чух как стъпковия мотор изчатка 3-4 пъти.Върнах буксата на мястото й и запалих.Оборотите заиграха между 500 и 800.Натиснах и педала и в първия момент заклокочи и последва страховит трясък,който май ми отпра ауспуха,щото колата взе да боботи.Закачих я пак на компа и ми изкара горе споменатата грешка.Другото,което ми показа програмата е:Температура на вх.въздух–29 градуса,напрежение на дебитомера-5V и не се променя с натискане на педала.Единственото,което дебитомера отчита е количеството въздух.Иначе при сутрешното палене няма проблем никакъв-1100 об.,загря и си ги свали на 900.Та питанката ми е какво може да даде в дебитомера на късо или опуках ECUто на колата.
      Пипни се с един уред м-у 4 и 5-ти крак на дебитомера (омметър) и виж колко килоома дава. (за дебитомер с клапа говорим)
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Ако колата е гръмнала яко, като нищо може клапата вече да я няма на мястото й. Оста да е фира и контакти на всевъзможни места да има в AFM-а.
        Реално е за нов/работещ.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          1,8 8v.1и2пин:2,4кОм,2и3-0,6кОм,3и4-0,8.
          Last edited by kendo; d.m.y г., 13:07.
          Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
            1,8 8v.1и2пин:2,4кОм,2и3-0,6кОм,3и4-0,8.
            !!?! Пинове 4 и 5 са за температурния датчик в дебитомера! Това показание е при стаина температура...
            Attached Files
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Да.Грешката е моя.Броя ги от дясно на ляво без последната дупка дето е празна.Вчера замерих и напрежение-0,05V и не се променя с оборотите.Сложих друг дебитомер(мъртвец,ама за проба) и грешката за термодатчика изчезна.Ще се търси читав дебитомер.Че и синковеца баш сега намери бал да прави.
              Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

              Comment


              • #8
                Помагайте колеги.Не е дебитомер.Три смених, положението и същото.На диагностика ми дава 5V постоянно напрежение на дебитомера и -29 градуса на темп. датчик.Но грешката е само по дебитомер-късо съединение.Под товар колата между 2500 и5000об.Я няма никаква.В смисъл по баира трябва да я карам с педала у дюшемето,ама пък там става страшно(едвам удържаме правата линия).Дали ECUто не се предаде.Стигам до тоя извод,щото май нямам нпрежение от към компа до дебитомера.А да и разхода ми е 16 на 100 на газ.
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • #9
                  Какъв е варианта да има прекъснат кабел от дебитомера до компютъра? Пробвай да сложиш друг комп...Ако изолираш някак за момента газовата дали няма да има разлика?

                  Comment


                  • #10
                    5V са показанията на AFMa при пълна газ и ECUто си гледа картата за пълна газ като увеличава инжекторното време и променя аванса за това не работи като хората.Аз бих заложил на умряло ECU, но не е невъзможно да имаш проблем и с инсталацията. Имал съм подобен случай с протрит сноп на инсталацията и няколко кабела се допираха, и показанията бяха подобни. При мен ECUтата са на килограм и ако удариш на камък свиркай.

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • #11
                      Прозвъних всички кабели от дебитомера към ECUто.На ред са,няма окъсяване към купето или между кабелите.В понеделник ще сложа друг компютър ,щото като се замисля няма какво друго да е.Абе то май аз го прецаках като му мерих напрежението на буксата на дебитомера и се бях омотал с едни кабели.Дали тогава не дадох нещо на късо,щото в един момент колата почна да люлее обороти на бензин.
                      Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                      Comment


                      • #12
                        Колега,да не би да имаш някой здрав дебитомер.Искам само да пробвам дали ще има някаква разлика във вървенето,щото моя някой го е ровичкал и определено мисля,че проблема с невървенето при мен е от него.
                        2011 Giulietta MA-ex
                        1995 155 1.8 TS 8V
                        2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщение
                          Колега,да не би да имаш някой здрав дебитомер.Искам само да пробвам дали ще има някаква разлика във вървенето,щото моя някой го е ровичкал и определено мисля,че проблема с невървенето при мен е от него.
                          Имам 3 дебитомера,ама колко са читави не знам.Утре като сменя ECUто ще ги прекарам през диагностика да ги видя ,щото до сега все грешка по дебитомер ми даваше ,но ако се окаже че компютъра е заминал може да си работят коректно.Ще драсна някой ред да се разберем кога и как
                          Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                          Comment


                          • #14
                            Добре,мерси
                            2011 Giulietta MA-ex
                            1995 155 1.8 TS 8V
                            2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                            Comment


                            • #15
                              Тия дебиломери са голям филм, аз бая рояих и четох преди докато му хвана цакта.
                              Реално това което пише в аутодата нее много точно понеже е усрвднено за всички такива дебитомери. За да е Ок колата на празен хид трябва да е 0.95-6волта, при 3000об да е около 2.1-2.15волта а при пълна гас да е над4.6-4.7волта. Ако има еднакво разминаван в всички обороти, тото се коригира само с преместване на "стрелката" която се плъзга, а ако е различно разминаването трябва заигравка и с натега на пружината дикато се докарат стойностите в трите точки които споменах.
                              Най-накрая добре да се види на фиатекускан понеже той чете и адаптациите в реално време и тогава дасе докара идеалната смес
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X