Днес на диагностиката такава грешка ми изписа.От няколко дни ми гърмеше в ауспуха и бях набедил ГИто Минах на една бърза настройка,но не се оправиха нещата и почнах проверка из разните му там карантии.Откачайки буксата на температурния датчик на ECUто колата се изряза и изгасна,при изгасването чух как стъпковия мотор изчатка 3-4 пъти.Върнах буксата на мястото й и запалих.Оборотите заиграха между 500 и 800.Натиснах и педала и в първия момент заклокочи и последва страховит трясък,който май ми отпра ауспуха,щото колата взе да боботи.Закачих я пак на компа и ми изкара горе споменатата грешка.Другото,което ми показа програмата е:Температура на вх.въздух–29 градуса,напрежение на дебитомера-5V и не се променя с натискане на педала.Единственото,което дебитомера отчита е количеството въздух.Иначе при сутрешното палене няма проблем никакъв-1100 об.,загря и си ги свали на 900.Та питанката ми е какво може да даде в дебитомера на късо или опуках ECUто на колата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дебитомер и термодатчик-късо съединение.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеДнес на диагностиката такава грешка ми изписа.От няколко дни ми гърмеше в ауспуха и бях набедил ГИто Минах на една бърза настройка,но не се оправиха нещата и почнах проверка из разните му там карантии.Откачайки буксата на температурния датчик на ECUто колата се изряза и изгасна,при изгасването чух как стъпковия мотор изчатка 3-4 пъти.Върнах буксата на мястото й и запалих.Оборотите заиграха между 500 и 800.Натиснах и педала и в първия момент заклокочи и последва страховит трясък,който май ми отпра ауспуха,щото колата взе да боботи.Закачих я пак на компа и ми изкара горе споменатата грешка.Другото,което ми показа програмата е:Температура на вх.въздух–29 градуса,напрежение на дебитомера-5V и не се променя с натискане на педала.Единственото,което дебитомера отчита е количеството въздух.Иначе при сутрешното палене няма проблем никакъв-1100 об.,загря и си ги свали на 900.Та питанката ми е какво може да даде в дебитомера на късо или опуках ECUто на колата.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение1,8 8v.1и2пин:2,4кОм,2и3-0,6кОм,3и4-0,8.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Да.Грешката е моя.Броя ги от дясно на ляво без последната дупка дето е празна.Вчера замерих и напрежение-0,05V и не се променя с оборотите.Сложих друг дебитомер(мъртвец,ама за проба) и грешката за термодатчика изчезна.Ще се търси читав дебитомер.Че и синковеца баш сега намери бал да прави.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Помагайте колеги.Не е дебитомер.Три смених, положението и същото.На диагностика ми дава 5V постоянно напрежение на дебитомера и -29 градуса на темп. датчик.Но грешката е само по дебитомер-късо съединение.Под товар колата между 2500 и5000об.Я няма никаква.В смисъл по баира трябва да я карам с педала у дюшемето,ама пък там става страшно(едвам удържаме правата линия).Дали ECUто не се предаде.Стигам до тоя извод,щото май нямам нпрежение от към компа до дебитомера.А да и разхода ми е 16 на 100 на газ.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
5V са показанията на AFMa при пълна газ и ECUто си гледа картата за пълна газ като увеличава инжекторното време и променя аванса за това не работи като хората.Аз бих заложил на умряло ECU, но не е невъзможно да имаш проблем и с инсталацията. Имал съм подобен случай с протрит сноп на инсталацията и няколко кабела се допираха, и показанията бяха подобни. При мен ECUтата са на килограм и ако удариш на камък свиркай.
Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24
Comment
-
Прозвъних всички кабели от дебитомера към ECUто.На ред са,няма окъсяване към купето или между кабелите.В понеделник ще сложа друг компютър ,щото като се замисля няма какво друго да е.Абе то май аз го прецаках като му мерих напрежението на буксата на дебитомера и се бях омотал с едни кабели.Дали тогава не дадох нещо на късо,щото в един момент колата почна да люлее обороти на бензин.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Колега,да не би да имаш някой здрав дебитомер.Искам само да пробвам дали ще има някаква разлика във вървенето,щото моя някой го е ровичкал и определено мисля,че проблема с невървенето при мен е от него.2011 Giulietta MA-ex
1995 155 1.8 TS 8V
2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщениеКолега,да не би да имаш някой здрав дебитомер.Искам само да пробвам дали ще има някаква разлика във вървенето,щото моя някой го е ровичкал и определено мисля,че проблема с невървенето при мен е от него.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Тия дебиломери са голям филм, аз бая рояих и четох преди докато му хвана цакта.
Реално това което пише в аутодата нее много точно понеже е усрвднено за всички такива дебитомери. За да е Ок колата на празен хид трябва да е 0.95-6волта, при 3000об да е около 2.1-2.15волта а при пълна гас да е над4.6-4.7волта. Ако има еднакво разминаван в всички обороти, тото се коригира само с преместване на "стрелката" която се плъзга, а ако е различно разминаването трябва заигравка и с натега на пружината дикато се докарат стойностите в трите точки които споменах.
Най-накрая добре да се види на фиатекускан понеже той чете и адаптациите в реално време и тогава дасе докара идеалната смесEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment